تحقیقات بازار یا Market Research به فعالیتهای سازماندهی شدهای گفته میشود که به جمعآوری اطلاعات برای شناخت بازار هدف و مشتریها میپردازد. تحقیقات بازار یکی از مهمترین استراتژیهای کسبوکار است. هدف از تحقیقات بازار این است که شما به شناخت بهتری از مشتریهای خود برسید، دید بهتری نسبت به رقبا پیدا کنید و نیازهای بازار را برای ارائهی یک محصول مناسب درک کنید. درواقع اطلاعاتی که از تحقیقات بازار جمعآوری میشوند به شما کمک میکنند که ببینید آیا برای محصول یا خدماتی که میخواهید ارائه دهید مشتری در بازار وجود دارد یا خیر. این اطلاعات به کارآفرینان اجازه میدهد که برای کسبوکار خود تصمیمات عاقلانه و سودمندتری بگیرند. کلید موفقیت هر کسبوکار درک نیازمندیهای مشتریها و ارائهی خدمات سودمند برای رفع این نیازمندیها است. تحقیقات بازار از ۳ فاز اصلی برنامهریزی، جمعآوری داده و تحلیل داده تشکیل شده است. در دنیا شرکت های حرفه ای و بسیار مطرحی خدمات تحقیقات بازار انجام میدهند و گزارشات خود را بفروش می رسانند از آنجا که هزینه های این گزارشات اغلب بالای هزاردلار قیمت دارد:
“یابش” به عنوان مشاور اطلاعاتی و تأمین کننده منابع برای سازمان ها، کسب و کارها،کارآفرینان، مشاوران و پژوهشگران، تحلیل گران و برنامه ریزان ایرانی سعی دارد تمام داده ها و اطلاعات مورد نیاز را با کیفیت و هزینه مناسب در اختیار کاربران قراردهد.
ما با کمترین هزینه و بالاترین سطح کیفیت خدمات خود امکان دستیابی به داده های راحت تر و آسانتر را برای شما فراهم می کنیم.
میتقاضیان می توانند گزارش های این موسسات را که در جدول ذیل برای آشنایی مخاطبان معرفی کرده ایم بصورت موردی درخواست دهند
(جستجو در وب سایت های رسمی هر کدام از شرکت ها امکان پذیر است)
فهرست موسسات تولید کننده ی تحقیقات بازار | |||
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
euromonitor گزارشات بازار و داده های آماری یورومانیتور
| OECD سازمان همکاری های توسعه ی اقتصادی | EIU تحلیل تجاری و گزارش های اقتصادی اکونومیست اینتلیجنس
| Gartner Special Reports گزارشهای تحلیلی و آینده نگارانه گارتنر
|
![]() | ![]() | ![]() | |
statistaگزارش تحلیلی بازار و ایده کسب و کارهای نوین | Globaldata پایگاه ارائه تحلیل اطلاعات و گزارش های صنایع مختلف | marketresearch گزارشات تحلیلی وآینده نگارانه بازار | Business Monitor International گزارش های تحلیلی و آینده نگارانه بی ام آی |
![]() | ![]() | ||
forrester گزارشهای تحلیلی وآینده نگارانه تجارت | MarketLine گزارشهای بازار و عملکرد صنایع | ||
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
emarketer گزارش های تحلیلی و آینده نگارانه و تحلیل رفتار مشتری | mintel گزارش تحلیلی بازار و پیش بینی آینده | IMF International Monetary Fund داده های آماری و گزارش های تحلیلی | worldbank گزارش های فعالیت های اقتصادی در کشورهای در حال توسعه |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Mergent گزارش سالیانه شرکت های تجاری | Navigantresearch گزارش ها و مشاوره های حرفه ای در زمینه صنعت و انرژی | ibis world شرکت تحقیقاتی منتشر کننده تحلیل ها و آینده نگاری های صنعتی اقتصادی و تجاری | Value Line داده ها و تحلیل ها و ایده های سرمایه گذاری |
![]() | ![]() | ![]() | |
IHS خودروسازی برای مشاهده لیست گزارش های موجود در یابش به اینجا مراجعه نمایید | CEH مواد شیمیایی برای مشاهده لیست گزارش های موجود در یابش به اینجا مراجعه نمایید | ||
![]() | ![]() | ![]() | |
Global Energy Researchتحلیل و بررسی حوزه صنعت انرژی | Emerging markets (EMIS) تحلیل و بررسی بازارهای نوظهور
| SCUP مواد شیمیایی برای مشاهده لیست گزارش های موجود در یابش به اینجا مراجعه نمایید | |
![]() | ![]() | ![]() | |
PCCT گزارش های حرفه ای برای مشاهده لیست گزارش های موجود در یابش به اینجا مراجعه نمایید | SR گزارش های استراتژیک برای مشاهده لیست گزارش های موجود در یابش به اینجا مراجعه نمایید | WA تحلیل های جهانی برای مشاهده لیست گزارش های موجود در یابش به اینجا مراجعه نمایید | CP گزارش های حرفه ای برای مشاهده لیست گزارش های موجود در یابش به اینجا مراجعه نمایید |
![]() | |||
CCMA گزارش های حرفه ای برای مشاهده لیست گزارش های موجود در یابش به اینجا مراجعه نمایید |
برای اطلاع از هزینه دستیابی به گزارش ها با ما در تماس باشید
۰۹۱۵۱۱۰۵۲۸۵
همچنین امکان بررسی مواردی که در این جدول به آنها اشاره نشده است نیز وجود دارد.